Thursday, March 7, 2013

Ja taas pitkästä aikaa!

1. Hiihtolomalla kävin solkussa päivä ennen mummille lähtöä, alemmissa kuvissa olen jo mummilla.
2. Tutustuin uusiin ihmisiin Perniössä. ABC hengausta paikallisten kanssa. Omia lärvikuvia.
3. Käytiin mummin ja tädin kanssa Salossa, ostin uudet kynsilakat! Ja paljon muuta. Lärvikuvat kotona.
4. Harva nähnyt ehkä mua silmälaseilla, joten tuossa! Lentokentällä Starbucksissa.. sitten salia.
5. Perjantaina juhlimaan viikonloppua Koivukylään ystävien kanssa!
6. Lauantai lepopäivä, perheen kanssa siskolle viettämään päivää.. mm. ruoka ja sauna
7. Sunnuntai kirkkopäivä, pikkuset sai naimaluvat ja mä ruokaa! 
8. Lärvi lärvi lärvi... Lähihoitaja koulun ahkerat mad-opiskelijat.
9. Kik-viestejä varten otettuja kuvia, moi.
10. Tämän päivän ohjelma: koulu, seikkaillen Itikseen, New Yorkerin avajaiset ja ruokaa!

Olipa paljon tehtävää noiden kuvien kanssa, mutta yritin lyhyesti kertoa joka kuvasta. Joo, olen itsekkin huomannut, että tässä kolmen kuukauden aikana olen postannut kerran per kuukausi, pahoittelut siitä! Muutto takana, mutta vielä paljon tekemistä kämpänkin suhteen... esimerkiksi tietokonettakaan ei ole vielä asennettu, järjestelmäkamera sentään on viety jo korjaamolle. Meinasin jo eilen postata, mutta väsymyksen vuoksi en sitä sitten tehnyt. Tänää tuli anonyymiltä kommenttia ''Etkö kirjota enää :('' ja siitä mä sitten päätin, että nyt otan niskasta kiinni vaikka väkisin. Mulla oli vaan kokoajan ollut sellainen tunne, ettei täälläkään enää käy ketään, mutta näköjään käy! Ja tosiaan pahoittelut lukijoille ja kiitos anonyymille herättävästä kommentista. Nyt en lupaile seuraavan postailun suhteen... viime postauksessa lupailin kirjoitella mahdollisimman pian, mutta en pysty tän kaiken hässäkän keskellä pitämään kaikkia lupauksia. Toivottavasti tämä riittää, ja mä toivon että järkkäri tulisi piakkoin takaisin korjaamolta... saisi niitä kunnon kuviakin taas! Mä rupeen kuittailemaan tähän ja panostelemaan matematiikan parissa.

4 comments:

  1. kiva et postasit :) oon ootelluki sun postauksia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiva kiva, että täällä edes yksi innokas (: argh, yritän parhaani tän blogin suhteen.. eiköhän se postaus aktiivisuus ala taas kuhan on kone laitettu kuntoon ja järkkäri tulee korjaamosta (:

      Delete
  2. voi ihanaa:)) oot niin kaunis Siina<3

    ReplyDelete