Sunday, December 16, 2012

Elossa ollaan!

Kollaasilla mennään. Kerron nyt tästä viikosta lyhyesti, ei mulla nimittäin kummoisempi viikko ole ollut. Maanantaina käytiin joululahja ostoksilla Jumbossa Cristan ja Netan kaa. Tiistaina taisin olla kotosalla jos en nyt väärin muista ja keskiviikkona päädyttiin Camillan kaa kattomaan salkkarileffa Nightmare - Painajainen merellä. Ja loppuviikon oonki istunut kotosalla, mitä mä ainaki ihmettelen suuresti. Perjantaina Nea sentää tuli viihdyttää mua meille ja no katottiin parit leffat, juoruiltiin ja mässäiltiin. Ei oikeestaan niiku erikoisempi viikko, ja nyt viikonloppukin on mennyt kotosalla. En tiiä, että onko mulla joku talvimasennus etten haluu lähtee tonne kylmyyteen vai mikä. Vein myös kameran jonnekkin korjauspajalle ja ne antoi mulle ohjeita sitten kameran kanssa, joko vika on objektissa tai sitte siinä koko kamerassa, eli toivottavasti saisin ens viikolla viimeistään tietää että missä vika ja sitten kattoo mitä pitää tehdä. Huominenki varmasti menee kotona ellei kaverille pääsis lähtee käymään Jokelassa. Ens viikolle oon sopinu jo joitan juttuja joten toivottavasti sitten olisi mahdollisimman paljon puuhaa. Plus ens viikolla alkaa jo joululoma!

No comments:

Post a Comment