Sunday, December 2, 2012

Sweet fifteen


Eilen tosiaan juhlittiin Nean synttäreitä ja mun osalta ainakin ilta meni hyvin! Kuvia tuli jälleen paljon, mutta ei niinkään tänne ''sopivia''. En osaa kuvailla iltaa kummemmin, mitään ei sattunut ja kaikki hyvin. Jäätiin vielä jotkut yöksi, vaikka mulla tosin ei olisi ollut mikään pitkä matka kotiinkaa, mutta silti jäin. Tein melkeen koko yön pojille kepposia kun eivät suostuneet valvoa mun kanssa, niin mä kyllä pidin hereillä... ainakin siihen asti kunnes itse myös nukahdin. Siitä se mun öinen ilo alkoi kun sain heitellä lunta poikien päälle, piirrellä naamaan ja poltella jalkakarvoja. Eli tosiaan jos mä oon ainut hereillä niin voi sattua ja tapahtua. Jonkin aikaa sain poikia pysyttelemään hereillä, mutta aloin itekkin jos väsyä siinä riehutessa niin oli pakko mennä nukkumaan. Aamulla sitten paettiin siivoomiselta Nean kaa meille alakertaan, syötiin ja käytiin suihkussa ja takaisin yläkertaan. Pojat oli sillä aikaa siivonneet ja kaikki hereillä. Jäätiin hetkeks vielä kattomaan telkkaria ja lähdettiin Nean kanssa Jumboon ostoksille. Ittelläni tarttui mukaan BikBokista kaksi paitaa (alimmissa kuvissa), paljettinen beige neulepusero ja sininen paita. Nyt kotona ja ajattelin ahkeroida vielä koulutehtävien kanssa tän illan.

No comments:

Post a Comment