Thursday, December 27, 2012

Uusi puhlu 4S

Noniin löysin mun vanhan Canonin digikameran, mikä ei tosin vedä vertoja järkkärille, mutta kelpaa näin väliaikaisesti. Ja tänää... vihdoin ja viimein, käytiin iskän kanssa Jumbosta ostamassa uusi lelu mulle, eli iPhone 4S. Saa nähdä kauan toikin kestää mun käyttämänä, kun on tullut huomattua, että onnistun rikkomaan kaiken... toivottavasti pysyy ehjänä kauan. Ostin almost omilla rahoillani koko luurin, iskä vähän avitti kolmellakympillä ja osti mulle suojakuoret vielä, että varmasti pysyy ehjänä. Huomiseen asti joudun odottaa, pitää aktivoida joku kortti ja sitten vielä tilata uusi liittymä. Mutta vaihdan aihetta, oon vaa niin iloinen kun sain vihdoin uuden puhelimen ja jo pitkään toivotun iPhonen. Huomenna aika varmaa vietän vielä päivän kotona, mutta lauantaina tie käy Puotilaan, meen Tatun kaa viettää päivää sinne ja sitten en varmaa kummempia teekkään. Sunnuntaina meen varmaan Tikkurilaan Sannaa vastaan, kun se tulee taas vaihteeksi uuttavuotta tännepäin viettelemään ja maanantaina tietty uuttavuotta sitten juhlistamaan! En tosin tiedä minne mennään silloin, mutta kyllä me jotain viihdettä sille päivälle löydetään, aika varmasti aloitellaan kotikulmilla, siitä sitten Tikkurilaan käymään ja loppujen lopuksi varmaan Helsinkiinkin. Toivotaan vaan, että tulee hieno viikonloppu ja uusivuosi! Kattelen jos postaan vielä ennen uuttavuotta.

No comments:

Post a Comment